Товар, представлений в нашому магазині входить до Переліку товарів, що підлягають обміну (поверненню) (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».).

Повернути товар або обміняти його можна при умові, якщо товар належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.
Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

  • товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували
  • минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару
  • є касовий або товарний чек

Що робити, якщо товар просто не підійшов за кольором або розміром?

  • Ви можете обміняти на аналогічний товар іншого розміру чи кольору.
  • Також Ви может обміняти товар на інший будь-який у нашому магазині.
  • Ви можете попросити проінформувати, коли з’явиться товар, який підійде за кольором, розміром.

В які терміни можна повернути товар?

14 днів – термін, протягом якого можно повернути товар належної якості. 

Ми ретельно слідкуємо за чистотою поверненого одягу - будьте певні, що ви отримаєте все у належному стані!

Якщо виникла необхідність обміну в наслідок помилки консультантів магазину, обмін здійснюється за рахунок магазину. 

Під помилками мається на увазі наступне:

1. вислана невірна модель, від того, що зазначена в замовленні;

2. висланий невірний розмір, від того, що зазначений в замовленні;

3. колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних штанів виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний/кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;

4. надіслана  бракована чи пошкоджена продукція.

 

Всі транспортні витрати по обміну/поверненню за бажанням покупця, якщо немає провини магазинну, оплачує покупець

Ми допомагаємо підкреслити Вашу унікальність та красу і робимо це з любов’ю та турботою про Ваше здоров’я та комфорт. Саме тому визначення правильного розміру – є основним пріоритетом у підборі вашого ідеального халату чи костюму.